Afstand: U kunt het gekochte product binnen 7 dagen na de datum van de verkoopfactuur terugsturen, zonder het uit te pakken, te gebruiken en te bederven. Retourzendingen van producten waarvan de originele verpakking beschadigd is, die hun doorverkoopfunctie hebben verloren en die niet door een andere klant kunnen worden gekocht, worden niet geaccepteerd.
Alle producten moeten compleet en onbeschadigd worden geretourneerd met de standaard accessoires. Stuur je retourproducten naar je e-mailadres of naar onze contactafdeling (klantenservice) voordat je ze terugstuurt, met vermelding van de reden van de retourzending, inclusief je factuurnummer en ordernummer. De klantenservice neemt contact met je op via de e-mail die je hebt gestuurd en je wordt geïnformeerd over hoe je het product kunt retourneren. Transportkosten als gevolg van de retourzending zijn voor rekening van de consument.
Producten beschadigd tijdens transport: Om tijdens het transport beschadigde producten te identificeren, opent u de ontvangen bestelling naast de vrachtvertegenwoordiger aan uw deur en vergelijkt u deze met de factuur. Controleer op fouten, defecten en schade. Als het product dat je hebt gekocht is vernietigd of defect is, vermeld dit dan in de notulen die je bijhoudt met behulp van de vrachtagent en lever dit af bij de vrachtautoriteit. Anders wordt u geacht het product in zijn geheel te hebben ontvangen en wordt er geen restitutie verleend. Retourzendingen van producten die zijn verzonden zonder ontvangstbewijzen, facturen en logboeken worden niet geaccepteerd door ons bedrijf.
Ons bedrijf zal proberen de prijs van het product binnen 7 dagen na ontvangst van deze documenten terug te storten op de creditcard van de klant. (Opmerking: deze website is niet verantwoordelijk voor de problemen die de bank veroorzaakt bij het terugsturen van het product). Op verzoek kunt u uw product dat tijdens het transport beschadigd is geraakt, vervangen door een ander product van dezelfde of gelijkwaardige waarde.
III Defecte producten: Stuur het bericht met uw factuur- en bestelnummers naar ons e-mailadres of via de contactrubriek, met vermelding van de defecte producten die niet herkenbaar zijn op het moment van levering en die zich voordoen bij het gebruik van het product. Als de klantenservice van mening is dat de reden die je hebt gestuurd mogelijk is, stuurt zij het naar het bedrijf om het product dat je hebt gekocht met je factuur te testen. Als het geteste product aan het einde van het onderzoek niet in het rapport van het bedrijf is opgenomen, zal de consument om een medisch rapport worden gevraagd waarin de allergiestatus wordt toegelicht. Wanneer het ontvangen medische rapport bij de klantenservice wordt afgeleverd, wordt er een ander product of een betalingsannuleringsproces uitgevoerd tegen dezelfde prijs, afhankelijk van de behoeften van de consument.
I Klanttevredenheid: Alle verzoeken en suggesties van onze gewaardeerde klanten zijn belangrijk voor ons. Daarom is het retour- en garantiebeleid altijd in het voordeel van de klant.
DEVALİFE NATURAL PRODUCTS en KOSMETİK GbmH
München / DUITSLAND